torsdag 13 september 2012

Allt ordnar sig....

I veckan har utmattningen visar sig från den trötta sidan. Var länge sedan jag kände mig så totalt förlamad. Veckan började bra med fullt ös. Joggning, promenad, plantera om blommor och en uppskruvad diskussion för mina rättigheter och för mig. Totalt slut på tisdagen, efter löpning. Löpning som ger mig kraft, avkoppling och förhoppningsvis en lite mindre midja. Veckan har varit desamma och ikväll tog min energi och mitt mamma tålamod slut. Jag började nästan gråta när dottern var otrevlig på en 8- årings vis. En promenad och jag hittade mig själv igen. Kom på varför jag känner mig slut. En förkylning på gång och en son som kommer in och myser på nätterna. Rutinerna är lite upp och ner och då blir jag trött. Nya tag i morgon, jag brukar alltid piggna på mig när jag ser allting på ett annat sätt och när jag vet varför mitt konto är slut. Jag har tankat i kväll och imorgon blir allt bättre igen. Livet är underbart, känner mig äckligt positiv. Ska på livets utbildning i morgon, och det ger mig så otroligt mycke styrka och kraft.

Inga kommentarer: