måndag 4 juni 2012

Veckorna rullar på och jag kommer knappt ihåg nånting. Jag har haft tunga veckor nu men jag hoppas det börjar vända igen. Min sömn har spökat och vänder upp och ner på allting. Vi har haft uppehåll 2 veckor från stressrehab och det sätter sina spår. Jag verkar inte va ensam om den åsikten, utan flera av oss hade haft det jobbigt. Ska försöka skriva ihop lite om vad vi gjorde sist, men jag orkar inte i kväll.

Alma sov hos en kompis i lördags, första gången. Mycket fnitter och väldigt roligt hade dom haft. Söndagen gick i trötthetens tecken.

Idag var Otto hos logopeden och när hon frågade vad som rimmar på plåt så sa han kåt.

1 kommentar:

jenny sa...

Sänder dej en knippa energi JOhanna. Vill ni komma och fika hos oss nån dag ?

Helt underbar återgivelse av Ottos besök hos logopeden, den måste du spara till honom och den dagen har tar studenten!