onsdag 13 juni 2012

Betong

Tror ej jag visat mannens betongtrappa, eller betongsteg eller nåt! Vet ej vad jag ska kalla det men snyggt blev det!

Igår var det en fin skolavslutningsdag, vackert väder, härliga sånger och trevliga människor! Är så glad att barnen går på den skolan vi valt, det är fantastiskt. Alma fick ta hem alla sina arbeten dom gjort i ettan och fick även en fantastisk dikt av sin fröken. Farmor var med på avslutningen, vilket va super uppskattat!

Jag fick dock igen huvudvärken igår, och det var en jobbig påminnelse om att ta det lugnt! Jag har inte varit stressad, men för många saker inbokade går inte.

Fick även tag i min vän som fått sitt andra barn, hon berättade och vi skrattade och beklagade oss! All kärlek till familjen Hedman!

Bilderna kommer lite huller om buller eftersom jag inte riktigt lärt mig blogga från min nya telefon! Njut av dagen gott folk!

Inga kommentarer: