söndag 24 juni 2012

Helt otroligt

Äter såna otroliga vitaminer! I helgen fick jag beviset än en gång att dom är bra. Har längtat hem efter mirakel medlet! Jag glömde vitaminerna hemma i Umeå när det bar av mot Skellefteå. Efter 2 dagar så kom pollenallergin tillbaka kraftfullt. Mina ögon är svullna och jag har så mycket vätska i kroppen, godissuget igår var inte att leka med. Men nu är ordningen tillbaka min motgondrink är drucken, vätskan börjar redan gå ur kroppen. Jag behöver på toa och jag fluschar. Ska aldrig mer glömma mina vitaminer och jag ska aldrig sluta med dom. Detta har förändrat mitt liv! Ngn som är intresserad?

4 kommentarer:

Jenny sa...

ja minst sagt , är det vätskedrivande är det ett +

Johanna den envisa sa...

jepp, det är det dom är ;)...du ska få info, har du ngn bra mail?

Anna sa...

Jag!

Johanna den envisa sa...

Satan Anna dom är så grymma och jag ska ge dig info. Du ska även få prova av mig... Säg bara till när vi får komma i dricka en köpp så tar jag med ...