tisdag 30 augusti 2011

Vilken helg det blev, goda kräftor, många härliga skratt och lite alldeles för lite dans ;)
Energiboost trots sen natt, man behöver få vara vaken utan barn och bara ha det gött. Slappna av prata och bara ha det fint med vänner. Energiboost.

Jag är nu i Stockholm, på hotellet. Ska sova själv i natt och längtar efter att krypa ner. Dom andra hotell kompisarna dricker vin. Men fasen jag orkar rent int. Jag borde gå ner o vara lite social, men jag är så innerligt förbaskat trött. Jätte tidig flygmorgon och en omställning. Jag trodde jag skulle hem i kväll men ska hem i morgon kväll. Sonen grät i telefonen och mamma hjärtat grät det med. Jag trivs hemma jag trivs inte på hotell. Tur det är sällan nätter spenderas på hotell.

Jag ska jobba nästa helg och ska vara toastmaster på vår årliga konferens på jobbet. Det blir kul. Jätte kul och pirrigt, lite pirrigt.

Inga kommentarer: