fredag 30 april 2010

Valborgs

Idag är det världens kallaste valborgs,jag funderar faktiskt att ta på mig dunjackan i kväll! Ungarna är hämtade och äter glass vid bordet medans jag får för mig att skriva ett inlägg. Barnen är vänner och jag håller tummarna för att det håller i sig. Det brukar gå bra när dom äter ngt gott och när dom ser på bollibompa eller film.
I kväll tror jag att det blir vänner och god mat. Ska avvakta tills mannen kommer för att göra klart planerna, vi hann eller orkade inte riktigt prata igår. Barnen,den mindre mest, är förkylda och jag känner mig snurrig. Jag har glömt det ena och det andra och jag vill ha semester! Jag ska ta ut 2 veckor från dermarome v.25 o 26. Sedan vet jag inget mer, det måste anpassas efter nya jobbet. Smart att tacka ja till en tjänst i semester tider. Nu har jag snurrat till några ord här och jag önskar en trevlig valborgs, tur man inte är ungdom längre och ska smyg dricka folköl. För då hade jag frysit ända in i benmärgen.

Inga kommentarer: