torsdag 15 april 2010

Produkter

Idag har jag provat helt nya ljuvliga produkter, jag jobbar med prodkter vaje dag och älskar det.
Tänk att ha en väska helt full med nyheter som du får gosa in dig i och bara njuta av.
Just nu ikväll, bor på hotell, njuter jag av Decleors nya kroppsserie. Slim effekt, jag storknar av doften.
Fullkomligt älskar den.
Och tänk om den biter lite på mig, bara lite.
Hela serien är en nyhet för alla med apelsinhud, svullnader och oönskade kurvor! Produkterna, 3 st, verkar dränerande, stimulerar mikrcirkulationen och motverkar celluliter.
Test resultat har visat minskad svullnad hos 75% av kvinnorna som gjorde sudien viket var 36 st, -1 cm i höfternas omkrets på 8 av 10 av kvinnorna.
Det som är grejen är at kvinnorna hade produkten varannan dag.
Jag ska ha dom varje dag, dubbel dos! Går det snabbare då? ;)
Jag skulle kunna skriva tusen grejer om varför dom är så bra, innehåll m.m. Men nu måste jag njuta av doften av citrus, mejram, rosmarin och lite grapefrukt! MUMS!!!!!!!

Inga kommentarer: