onsdag 6 januari 2010

Orolig

Ibland är jag lite orolig av mig, det är alltid inför en resa där jag ska vara borta från mina små. Tänk om det händer mig ngt, tänk om vi får åka buss till Sälen med en busschaufför som ej kan hantera snön, han kör urdåligt och ni som också är oroliga ibland, vet vart mina tankar bär. Jag är blödig och detta har jag fått med åldern och med barnen.

Men jag ska njuta, försöka, av att bo på fina experium med underbara arbetskamrater. Äta god mat, bada och kanske åka skidor, om vädret tillåter. Jag ska försöka hålla i min träning så träningskläder är nerpackade.

Över till ngt helt annat igår var en udnerbar dag, min familj kom från skell och det var högljud nivå, lite lagom stress och glada galna barn, Galen hund och galen mormor. Lite trött morfar och brors tjej fick lite rödvin. En super trevlig kväll helt enkelt.

Kram på er alla

Inga kommentarer: