tisdag 26 januari 2010

Mitt huvud känns som en överkörd snigel! Jag har haft en kväll som slutade med huvudvärk. En ledig dag idag som slutade med kvälls jobb. Kul, men huvudvärken kom på posten. Idag har dottern vart på 5 års kontroll, hon har blivit så stor. Längden och vikten går uppåt. Teckningarna ritades in i minsta detalj sprutan var lite otäck och lillebror vile också välja en överraskning. Livet rullar i all hast, snart får våra fina vänner en bebis och jag längtar så in i bombens, det ska bli så roligt. Vad kan det vara för litet mirakel? Jag längtar som attans efter min Malmö Malin, vill ha henne närmare. Vill träffa hennes yngsta dotter som jag bara sett på bild. Snart rullar Almas simskola igång, super roligt. Sambon var och övade igår, och det gick super. Over and out!

Inga kommentarer: