söndag 17 januari 2010

Inatt så kom jag och mannen hem kl.03.30 till lilla huset på mumindalen! Barn i Skellefteå hos mor och far var lycka i deras ögon och öron och för oss vuxna innebar det 40 års partaj! Super duper trevligt var det, god mat, härliga diskussioner, rödvin på min fina klänning och annat smaskigt. Men dagen till ära, idag alltså, var det inte alls pigga och positiva föräldrar. Sonen kom dessutom hem och var super ledsen med feber. Så vårdandet drog igång snabbt som attan, och nu är jag slut. Jag hade stora planer på det mesta idag men jag tror det bara blir soffan, jag skiter fullständigt i promenaden. Löpningen som var planerad är ej att tänka på utan jag får ta igen det imorgon. Måste bara skriva att vår övervåning börjar ta sig, ingen som vill köpa en kontorsstol och ett bord i sann ikea anda? Det är till salu, LL du kanske har nån i ditt kontorslandskap som behöver? Billigt? Javisst!

Inga kommentarer: