måndag 28 december 2009

Löpning

Nu är mitt nya träningskort inhandlat, känns skönt. Vi får en peng av jobbet så jag fick betala 200:- själv för kortet på spa och det känns super. Igår sprang jag på löpbandet o jissös va jobbigt det var. Trots att jag springer ute regelbundet så var det väldigt mkt jobbigare inomhus. Man ska ju tävla mot den bredvid, man kan göra höga uppförsbackar men framförallt så blir det mkt varmare än att springa ute. Efter en halv attans mil gav jag upp o körde lite styrke på det. Jag orkar springa milen ute, men jag ska få till det inomhus också, men hur gör man för att inte bli så uttråkad? Det är tråkigt att kolla in i en vägg, att inte höra fåglar som kvittrar. Men nu är mitt mål milen på löpbandet o jag ska fasen fixa det mkt snart. Men i em blir det samma sträcka som igår.

Inga kommentarer: