tisdag 22 december 2009

Jag har inte så mkt att skriva här på bloggen. För vi kör sjukstuga här hemma o då blir det inte så mkt gjort. Men vi har sett film, pysslat och byggt lego. Lurat i dottern hostmedicin o sonen försöker jag få att sova men han leker just nu på sitt rum. Ang alla projekt jag har hållit på med för att skapa mer utmaningar så är det just nu nedlagt, men jag hoppas på en ny utmaning som kanske kan bli av längre fram.

Jag har också vart sjuk mina vänner och jag var riktigt rädd i början, trodde nämligen att jag var gravid. Pust o stön det var jag inte jag var bara influensa sjuk eller magsjuk eller nåt. Tror faktiskt att det skulle bli lite kaos artat här hemma med en till bebbe, så jag har pustat ut nu när jag vet att så är inte fallet. Dottern är smittat o har exakt samma sjukdom som jag hade. Jihoo, eller så kan man ju inte skriva. Jihoo för att vi kommer att vara 4 i familjen o stackars dottern som är sjuk.

Inga kommentarer: