tisdag 22 september 2009

Tuggummi, ett riktigt segt sådant

Hjärnan känns som gröt, jag är trött och riktigt trög. Vet ej vad jag ska tänka eller vad jag ska känna. Jag vet att jag vill hem, och vet ni jag är på väg dit. Snartsnartsnart. Alla verkar tycka att det är super kul och roligt med att äta på hotell på morgonen, hotellfrulle, medans jag inte alls ser ngn tjusning i det längre. Men alla inlägg jag gör på fejjan handlar just nu om just frulle på hotell och alla verkar tycka det är super kul! Gott är det men jag äter hellre god frukost hemma i Umeå. Om man tycker att det inte alls är så kul med frukost på hotell, då har man sovit för mkt på hotell på sistonde. Känns i hela kroppen och huvudet, men jag sov dock gott inatt för första gången. Blablabla, svammel är detta och jag kan svamla hur mkt som helst just nu för som sagt var jag har en hjärna som känns som tuggumi.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag är också less på hotellfrulle...hemma bäst!

Marielle14 sa...

Jag längtar efter macka med honung och ost på för det äter jag alltid när jag bor på hotell. Men jag förstår att det inte är så kuligt när det blir flera dar i veckan. Saknar dig nu J. Vi måste ses