måndag 21 september 2009

Det var vackert idag på vägarna. Löven har börjat skifta färg och det oändliga berg och dalbane landskapet var fantastiskt. Ute var det en bitande, frisk kyla som jag älskar. Denna årstid får mig att känna mig levande och jag älskar att andas in denna frisk kalla luft. Lungorna fylls av mina djupa andetag och jag njuter. Jag har haft förmånen att åka över storsjöodjurets sjöar, åkt förbi utsiktsplatser, mackar och jordgubbsodlingar som väntar på nästa sommar. Jag hade förmånen att landa i det vackra fjälllandskapen som är på gång, man känner att pulsen redan nu har börjat slå. Jag älskar fjällen och skulle vilja vara nära oftare. Tänk om vi hade en liten stuga till fjälls, inte i detta landskap då utan mera norrut. En till vacker sak var att idag åt jag min första burgare på statoil och jag fick även 100:- i restaurangcheck på Scandic! Det är grejer det.

Inga kommentarer: