lördag 25 juni 2011

Tonårstrots

Vi lever i en trotsig tid, och tycker att vi gjort det alldeles för länge. Alla går lixom lite varann på nerverna. Idag har jag vart så arg så jag inte visste vart jag skulle stoppa alla känslor. Känslor till en liten människa jag älskar och beundrar. Men som jag kan bli så vansinnigt irriterad och arg på. Trotsen bara blir värre och värre och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Måste lugna mig, måste ha egen tid, vi är ju två vuxna och två barn så vi borde kanske splitta oss. Eller göra ngt kul, men det gör vi för det mesta.
Blalabla, skit jobbigt! Skulle kunna skriva en bok om alla dessa känslor men just nu hoppas jag på en fin morgondag utan tjafs och bråk.

Men vi har haft en sån otroligt fin midsommar. Shit så härliga människor. Midsommarstång, blommor, dragspel, dans, busiga barn, gott vin, super mat, tårta och allt vad man kan önska sig. Älskar Vindeln, eller älskar människorna som bor där. Dom är underbara.

Inga kommentarer: