torsdag 2 juni 2011

Lite hit och lite dit

Har haft, en längre tid, tokigt med datorn. Sitter i godan ro och läser ngt intressant. Hux flux går det ej att läsa mer. Logga ut och logga in brukar hjälpa. In igen på samma sida, läsa och vara intresserad. Utkastad igen, tappar tålamodet och läsningen blir mindre intressant. Är det ngt med Norrland och uppkopplingen mot det stora datanätet?

Igår var det akupunktur igen, härligt. Otroligt vilket kraft det har på kroppen. Lite snurr på nålarna och hela huvudet börjar snurra, världen rör sig och man blir lite salongs. Order att kolla upp sköldkörteln, igen. Bara att boka tid hos den lilla vårdcentralen.

Idag är det ledigt. Jag och dottern ska på landet på 7 års kalas. Och sonen och mannen ska göra ngt kul. Sonen har stora planer som innefattar go fika lek och bus. Gärna på ett lekland eller badhus.

Resa är bokad till solen, närmare bestämt Malmö. Vi ska hänga i deras kolonilott och bara vara. Åka in till stan o shoppa och kanske hinna träffa min finaste arbetskompis. Känns ljuvligt och dyrt.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ska också kolla den körteln, hade för låga värden för ett par veckor sedan när jag kollade några andra saker, och nu ska dom (proverna) tas om. Inge kul tycker jag.

Johanna den envisa sa...

jag tycker det skulle va skit skönt och få svar som visar vad fan det är för fel åp mig! För ngt är det ;) Hoppas proverna visar att dom gått tilbax o allt blivit bra!