lördag 8 januari 2011

virr virr

DEt är mkt som händer i mitt liv just nu stora beslut som ska tas på jobbet men alla beslut påverkar det privata, och det är förståss ännu krångligare. Jag virrar från ena tanken till den andra. Ska jag ska jag inte, ska jag själv eller med ngn annan! Pust! Vi får se hur dte går men på torsdag då måste det mesta vara klart.

Hemma rullar allting bara på vi har haft underbart malmö besök, var hos oss över nyår och det var super god mat, trötta men glada barn. Mysigt med alla vänner. Och vi hann skåla in 12 slaget innan vi alla somnade in för natten. Endel med mer skumpa i kroppen än andra! Vi har sett gamla videoband från då O var nyfödd och Alma var 3 år. Gud så länge sedan, men ändå så nära. I den vevan flyttade vi in i vårt nya hus. A var helt underbar och jag minns och inser hur stor hon blivit. Man glömmer så lätt. Hon var så lik sin lillebror i sättet på ett sätt men ej på ett annat. Idag ska jag troligtvis på möhippa, känner mig lite slut men det blir nog så ändå!

Inga kommentarer: