måndag 31 januari 2011

helgen

Helgen har vart trevlig fredagen var trött och mysig hemma kväll med tända ljus och häng i vardagsrummet. Lördagen var det mycket som skulle fixas, jag o dottern gick på stan för att hutta byxor med mönster på. Det fanns inga och inga andra som dög, hon har lite svårt för att ändra tankar på vad hon är ute efter riktigt målmedveten när det gäller mönster på kläder. Vi åt lunch på stan och åkte buss hem. Efter att jag vart ute i skidspåret och åkt runt som bambi på hal is, så begav det sig iväg mot pärkällarvägen för middag och trevligt sällskap. Super mysigt och kul på alla sätt och vis. Vi kom hem sent och det fick vi sota för på söndagen då humöret på alla i familjen var lite låga, milt sagt. Men kalas piggade upp trots att jag var lite i en annan värld efter vaken natt. En fråga bara hur ska jag kunna gå ner i vikt när jag missbrukar godsaker?

Inga kommentarer: