tisdag 3 augusti 2010

sommar och sol

I sommar har jag vart urusel på att skriva det har hänt en hel del här hemma annars har det vart väldigt lugnt. Vi har stressat mellan badstranden, huset och diverse jordgubbar. Jag har denna vecka kvar sen drar en otroligt intensiv period i livet igång med nytt jobb. Det känns kul och spännande. Barnen mår bara fint, A trots har börjat lägga sig. Det är inte alls lika jobbigt o intensivt. O är en stor kille nu, eller är man det när man är knappa 3 år? Han slutade med blöjor, för er som är intresserade för ganska länge sedan på dagarna. Sedan en dag sa han att han ej ville ha när han sov lunch, men jag tog på. Sen på natten sa han samma sak så från den dagen är han utan på nätterna med. Detta innebär att nu har man en utgift mindre och troligast aldrig mer ett blöjbarn. Känns lixom lite konstigt. Nu ska jag lägga mig i en stol o läsa lite för barnen och mannen är hos farmor.

Inga kommentarer: