tisdag 3 augusti 2010

Idag har vart....

...en underlig dag, jag har gått i koma. Familjen var borta på fm och jag skulle få mkt gjort. Ingenting hände förutom att tvättberget blev lite mindre. Sedan kom familjen hem o barnen lekte med grann barnen, jag såg bara till dom ibland. Ibland hade jag andra barn som lekte hos oss och mina barn var hos dom. Det är härligt att bo i villa, våra grannar är super!!!!Men ingenting hände där heller, jag var lixom inte här. Sedan på em så satte gasen in och jag har hunnit med allting i hela huset, diskat, tvättat, dammsugit och allt annat exotiskt. Vi har vart ute på en cykeltur och kollat in dotterns nya ställe, 6 års. Jag snurrade mannen i en snurr gunga så han var illamående resten av kvällen. Ja det var idag det, vi får se vad det blir imörrn.

1 kommentar:

Röbäcksjäntan sa...

Tycker du verkar hunnit med massor :) Här har man bara hunnit med att få bort lite disk och lite tvätt och sen har hela dagen gått åt till att underhålla våran väldigt tidskrävande lilla söta tös :)
Kram
Jenny