lördag 21 augusti 2010

Förlåt...

För 2 dagar sedan la jag in ett inlägg som inte visat sig. Jag skrev förlåt till att jag inte hör av mig. Jag har så mkt på det nya jobbet just nu så jag inte ens hinner ringa min blivande man. Jag är i full rulle med det nya, och har förståss lagt upp jobbet på ett alldeles för orimligt sätt. Ska styra om för det håller inte i längden att jobba för mkt timmar utan lunch o rast. Men det är skit kul, saknar dock mina kunder. Har haft kontakt med endel av dom och herregud vad dom fattas mig. Vilka energigivare. Otto har börjat i Almas gamla grupp på Klockargården. Han inskolas i veckan och det går ju hur bra som helst. Jag har inte vart med, men jag ska jobba kväll på måndag o tänkte då få förlja med. Alma har börjat i förskoleklass, jag var med i onsdags som var första dagen och herregud vad det var spännande. Men kul. Hon känner ju förståss redan endel men många nya kompisar var också på plats. Den fina skolans 6 års lokal var renoverad och så otroligt trivsam. Alma har fått nya änner o inskolningen går super. Jag blir så rörd när man ser hur spännande dom tycker att dte är, hur dom små men ändå stora lyssnar på frökens saga, hur nya vänner finnes och hur gamla vänner leker vant med varandra. Igår var bror med tjej här och jag åt suring, för andra gången. Sist var typ 22 år sedan. Och gott var det, salt och gött. Idag åkte jag o dottern in till stan för att prova gå på dans. Hon tyckte dte var si så där, ganska kul. Men hon vill hellre simma. Så det blir ingen dans för oss utan vi satsar på simningen. Jag har vart dålig på att blogga här. Men livet rullar på i all hast med jobb, inskolningar och allt annat som hör till. Förlåt om jag vart dålig på att höra av mig

Inga kommentarer: