söndag 30 maj 2010

I år verkar det vara tjejernas år att bli fler! Grattis mina 2 vänner som båda har fått döttrar! Guuu så himla roligt. Det är så kul med alla dessa små underverk som kommer till jorden. Jag blir så glad och varm inombords, kommer ihåg exakta känslan av att bli fler i familjen, det är så in i nordens speciellt. Vilken lycka! Jag kommer ihåg dotterns förlossning men framförallt känslan över att ha fått sitt första eftelängtade barn. Det var så himla härligt och så vackert. Den andra gången var lika underbart, och man kan ju bli förvånad att det kan kännas lika fantastiskt igen. Jag kommer ihåg dom starka känslorna efter att sonen kommit. Jag längtade så in i nordens efter dottern och ville att hon skulle vara med. Jag gick igenom en hel våg av käslor. FANTASTISKT!!!!

Inga kommentarer: