tisdag 18 maj 2010

Finns det ngn som är så varm som jag är, hela sommaren fullkomligt rinner svetten ner från mina kinder. Det blev inte bättre i em av att sitta inne i ett super varmt badhus och kolla på en simmandes 5 åring och en lekandes 2 åring. Vi har haft trevligt men varmt. I helgen var vi hemma i Skell, träffade gamla vänner med nya hus och nya barn. Väldigt nya barn. Super roligt att få gosa, hålla och sniffa och bli lite sugen. Men det stannar där, suget alltså. Det blir inga mer barn här hemma dom närmsta åren. Annars så rullar allting på så fort så fort, jobbet snurrar på i fullt tempo. Det går men det innebär jobb i princip hela dagarna från morgon till kväll. Dom mesta tankar ligger där just nu och jag skulle ge min högra hand för att få en lång semester. Men det blir nog inte så i sommar. Vi får se jag har inte bestämt ngt än.

Inga kommentarer: