fredag 31 juli 2009

Piggelin

Igår var jag på 70 min spinning. Det var super härligt och jag fick ut all min energi. En av ledarna, den unge sportiga killen som alltid är pigg, han berättade att han hade sovit 16 timmar efter hans förra 70 min pass. Jag tänkte att då borde min natt på 8 timmar räcka, man är ju van. Men tyvärr blev det ingen 8 timmars natt, då sonen drömde mardrömmar och dottern vaknade av sonens oljud. Och jag kan säga att nu kliar ögonen och jag längtar tills man får krypa till korgs. Måste ladda tills imorgon då det nalkas morgon pass(jag är på g med träningen).

Idag har jag även vart på älgfarmen i Bjurholm, det var rätt trevligt. Så nu har man klappat älgar och sånt! Efter älgfarmen for jag o dottern på stan för att inhandla kläder åt mig. Hittade en super fin klänning som känns fantastisk. Dottern och jag har idag lekt fest och hon har klätt på mig i den nya skapelsen.

Inga kommentarer: