fredag 17 juli 2009

Egentid med var och en

Vilken morgon jag och sonen har haft! Super mysigt, tidig frulle, cykel tur i det fina vädret, lekpark och lek med grannflickan. Jag njuter av sonen och att bara få rå om honom, det var länge sedan sist! Han njuter han med och hans annars alltför höga stämma är ngt tystare. Jag älskar dig.

Dottern njuter av att få rå om mormor och morfar, bilturen till skell var det en tjej som var så peppad och fastän klockan var alltför sent somnade hon ej. Sov i min brors säng, älskar min bror, och nu på morgonen sitter hon själv med mormor och morfar och fikar och mår gott.

Det är bra med egen tid, så i em ska jag gå och träna igen. Jag är riktigt på gång med träningen. Det känns super skönt och snart kanske jag kan ha byxor på mig igen utan att det stramar runt midjan.

Ang mitt läkar besök så har jag inte fått provsvar än, trots att det var 2 veckor sedan, antigen är jag jätte sjuk eller så är det förseningar pga semestertider. Jag tror på det senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter såå mysigt hos er på mumindalen. Vi saknar er också. Kram Melle o Johan