tisdag 17 mars 2009

Resa

Nu ska jag resa igen, nu bär det av till Luleå!
Känns roligt, men jag är rätt less på vägen mellan Umeå och Skellefteå.
Ska dock bli kul när jag väl är framme, då är det utbildning för hela slanten o min underbara kollega kommer att vara på plats. Ska nog stanna till i Skell och dyka upp hos en av mina kunder ;)

Känner mig trött och lite hängig, trots det härliga vädret. Var ut tidigt i morse på morgon prommis, härligt. Tyst ute, lite kallt och ruggigt halkigt. Känner mig lite piggare efter frisk luft.

Annars så är allting bra men jag är lite förbannad, jag kämpar o sliter. Motionerar, äter rätt och gör allt enligt regelboken. Trots dettas å visar det sig inte på vare sig vågen eller måtten! Vad gör jag för fel????
Måste nog få råd o hjälp av mina 2 läsare, träningsexperterna!!!!

HJÄLP!!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Råd!? Hallå, jag är coach - ger inga råd. OK bara på fritiden då. Tålamod min vän. Ting tar tid. De mentala effekterna kommer före de fysiska, vilket kan innebära att du känner dig vältränad innan du blir det. Så håll i och håll ut, du är på väg! Får höra vad PT,n säger. Kram LL

Anonym sa...

Vad jag menar är att du kanske tycker att det borde skett mer nu eftersom det känns så. Jag menar inte att du är otränad utan att du är MER vältränad mentalt. Är du med i mitt resonemang? LL den snurriga

Anonym sa...

haha LL den snurriga. Va härligt att tänka så att jag är mer vältränad mentalt! Det är nog det jag är ;) TACK!!!Låter vackert på ngt sätt ;)

Anonym sa...

Så nu när det mentala är utrett ska du och jag se över det fysiska ;)

Det är svårt att säga rakt av vad som gör att det går trögt. Ibland når man platåer och då behöver man göra nån förändring. Men jag tyckte det lät bra med LL´s resonemang. :) Förändring tar tid. Men jag har nått som jag vill prova..he he...

När är du tillbaka från Lule?

Kram
PT:n..hm...

Anonym sa...

ikväll kan träffas imorgon em om du vill???Nu blir jag pepp!!!Kram J

Anonym sa...

Hm..har lite svårt i morgon...men hur har du det på fredag eller lördag? Lördag är ju kanske heliga i o f s ;) Jobbar till lunchpasset på fredag och sen är jag fri och ledig! :) Och funkar inget av det så bestämmer vi en tid i morgon helt enkelt! :) Det tar inte mer än en halvtimma...ungefär ;)

Kram kram
Jenny

Anonym sa...

jag kan ikväll men även en sväng på lördag, jag är pepp ;)
Kram J

Anonym sa...

Då kör jag gärna lördag..har lite huvudvärk i dag...

Jobbar 11-14.30 kan du 14.30 på lördag?

Kram kram
J

Anonym sa...

jag kollar med han som tror han är chef här hemma ;) VILA det är bra mot huvudvärk...Kram J