fredag 27 mars 2009

Ledig!

Dagen till ära har jag nästan vart ledig hela dagen. Några minuters telefonsamtal har jag dock haft. Idag har jag och dottern fixat lite inför påsk. Vi har fixat påsk ris med snygga fjädrar i, både inne och ute! Tuppen är framme och jag får sån härlig känsla, jag är så barnsligt förtjust i alla högtider. Jul, midsommar, påsk ja alla högtider har sin skönhet. Jag gillar att pynta fixa och dona här hemma och på påsk kan man ju ha rosa och gröna fjädrar och ni som har vart hemma hos oss vet att dessa färger är favoriter. Ja annars så har det vart rätt lugt idag, jag är förkyld och ska jobba lite i helgen. En av mina bästa kunder ska ha må bra mässa på sin anläggning och det ska bli kul, hoppas dock att jag inte får feber o att ögonen klarar sig från tårar. Brukar alltid ha jobbigt i ögonen vid förkylning. Sambons härliga pappa har vart här idag, jag har skrattat åt honom han är en härlig prick. Ja nu ska jag sluta skriva, känner att jag har en tendens att svamla!!!!!

Inga kommentarer: