måndag 10 november 2008

Evigheter

Känns som en evighet sedan jag var sjuk!
Det är 8 år sedan jag fick första beskedet, och hela karusellen med provtagningar, onda sprutor, undersökningar var i full spinn.
Malingt melanom, så ung ålder och på två ställen i kroppen.
Läkarna sa att jag var unik, jag tyckte nog mer att jag var sjuk!
Tänker inte så jätte ofta på detta längre, men det är klart ibland rullas det upp framför mig.
Rullas upp det gör det ofta när det handlar om mina egna små. Och så tänker jag på mina föräldrar dom hade det riktigt tufft denna period. Mer ofta än vad jag själv faktiskt hade det!
Fy katten att se sina egna barn sjuka, det är en riktigt otäck tanke...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kräver ibland en väldig kraft av en själv när man drabbas av avgrunder. som stannar kvar länge. Det du har varit med om gör dig bara starkare som förälder. för du vet vad livet kan innehålla. M