fredag 21 november 2008

Dålig feeling

Ojojoj, vad gamla glömda, förträngda, gamla saker kan vara jobbiga när dom kommer upp som en liten bubbla igen! Efter att jag gått och utbildat mig till hudterapeut så fick jag jobb här i stan på en liten salong öst på stan. Öst på stan är det mysigt och trivsamt, men det var det ej på salongen. Det var allt som öst på stan inte är: ondska, missnöje, utnyttjande, ja listan kan göras lång. Idag så revs dessa känslor upp i gen, då denna salong är en av mina kunder. Min kund som jag ska besöka, jag har bara finfina kunder på mitt distrikt, men denna ger mig dålig magkänsla. Grejen är den att hon håller ej fullt sortiment o jobbar ej som vi vill så vi hade lite krav på henne som jag lilla jag skulle meddela. Har försökt få tag i denna kvinna som ger mig ont i magen o spöken på loftet, har misslyckats! Jag hade bestämt mig för att gå dig rak i ryggen och stolt. Trotsa det som var jobbigt och gå rakt in i det, på henne bara...Men då får jag meddelande från gulliga N på kontoret att hon ringt in och ville avsluta samarbetet med oss pga våra krav på henne. Detta känns skönt, underbart, lovely, mysigt ja alla fina ord jag kan komma på! Hon slutade säkert för att jag blitt kundvårdare till henne och vet ni vad det tycker jag är lika bra! Nu kan jag koncentrera mig och lägga energi på mina kunder som jag vill hjälpa framåt, som jag vill hitta på nya lösningar för och som jag verkligen vill vara en del av! Detta ger mig idag fjärilar i magen, jag har ett underbart jobb!

Inga kommentarer: