söndag 22 juli 2012

Trästocksfestivalen!

Vilken vecka! Måndagen började med fest för vännerna här hemma. Huset städades, totalt onödigt! Men fasaden skulle putsas, varför? Orkar lixom inte med detta. Det positiva var att högen med tvätt försvann. Vi hatar allihop att vika dessa tvättberg. Det var super mycket folk som kom 30 vuxna och många barn. Vi hade knutits och vädret var fantastiskt. Kvällen avslutades med dans, men halv 5 vek jag in årorna.

Tisdagen var också härlig, först lite häng med fina kompisar som sov över. Sedan kom bror med familj. Tur att brorsan tjej och jag var i samma trötta tillstånd, dock av helt olika orsaker.. Mysigt att få hit Alfred, söt ungen. Skellefteborna tjuvade med dottern till festivalstaden.

På fredagen stod jag inte ut längre jag och sonen åkte till skell för att hämta hem tjejen. Men även för att gå på festival. Hur trevligt som helst. Skulle kunna skriva mycket om det fina vädret, bebismys, träff med underbara vänner m.m. Men jag avslutar här och låter lite bilder visa det jag aldrig kan beskriva i ord. Tyvärr blev det bara festival på fredagen, min hals är ute och cyklar och jag hade ingen festivalröst kvar.

Inga kommentarer: