torsdag 5 juli 2012

Jag känner mig stark...

...idag i alla fall, jag har joggat 60 minuter, så härligt! Jag börjar orka igen och kroppen är med på noterna, vet dock att det kan vända i morgon. Har fått rådet att bara springa i 30 minuter, men jag kunde inte hålla mig idag. Hoppas jag inte får igen det i morgon. Att jag inte är utslagen. Tackar mina vitaminer än en gång, tog 3 skopor innan jag sprang av det som sätter igång hela systemet och gör oss piggare. Det är helt sjukt att det märks. Har provat mycket i mina dar, men detta mina vänner är en livräddare och ett mirakel.

Vi har blivit med 70-tals tält. Jag älskar det. Tältet luktar barndom och vi ska försöka sova där i natt. Dom andra 3 sover redan, får se om jag ryms annars blir det ensamt i huset. Egentid, eller räknas det?

Inga kommentarer: