torsdag 14 april 2011

Tillbaka

Jag känner mig på banan igen. Det har vart så många turer dom sista månaderna och val hit och dit så min hjärna har vart överkokad ett tag. Nu är alla beslut tagna, jag ska inte driva eget just nu och det beslutet känns rätt. Jag hade turen att få tillbaka mitt gamla jobb med mindre distrikt och det känns hur bra som helst. Hemma ha det varit jobbigt några veckor men nu börjar Alma bli bättre och Otto han är febrig och snuvig men han är det lika full rulle på som vanligt. Jadå så är det i livet just nu, fan va tråkigt jag skriver...Var på möhippa för en av mina Malin vänner hon ska gifta sig som ni förstår. Där var det vin, sexparty, dans, middag o kul! Så snart ska humlevägen 19 livas upp igen. För här blir det inte många barn gjorda som man så fint säger!

Inga kommentarer: