torsdag 7 april 2011

skrivande

Jag är usel just nu på att skriva men nu måste jag få ur mig lite oro. Min lilla skatt har vart sjuk i över 1 vecka, igår blev det konstaterat efter många turer på vårdcentralen och akuten att hon har lunginflammation. Idag har hon spytt flera gånger efter medicineringoch nu är mannen på akuten igen med henne. Hon mår inte bra lilla vännen. Skulle gärna vara med henne på sjukhuset det brukar vara lättare så man har kontroll på vad som händer men jag har själv feber så jag kan inte. Hon äter ingenting och dricker endast vatten idag har jag upplevt henne nästan lite apatisk. Hon har inte velat prata. Min skatt!

1 kommentar:

Jenny sa...

Usch och fy, så himla jobbigt, hoppas hon kryar på sig så fort som möjligt lillgumman. Vilken vinter, så mcyket sjukdomar, det tycks bara gå runt. Styrkekram fr. mej!