onsdag 17 mars 2010

Livet

Shit nu har det hänt mkt igen både på jobb och privat, jag skriver lite grann då livet o barnen inte tillåter mig att sitta här så länge denna tid på daggen.
Vår blyga 5 åring var på sin första simträning igår, hon grinade mest hela tiden. Kroppen vart liten och jag tyckte synd om henne, men hon ville bada inte komma upp. Hon var så blyg bara. Starkt jobbat av henne att vara kvar i vattnet i en blyg kropp. Efter badet stämde ingenting, maten var dålig. Jag var dum, pappan ännu dummare. Bollibompa hade redan börjat. Snutten var varm, sängen kall. Ja ni förstår!I morse när jag frågade henne om hon vill gå nästa tisdag så säger hon att jag tror att det går bra nästa gång, jag var ju bara så blyg. Starkt jobbat, ska bli kul att se om hon vågar nästa gång. Då ska hon nämligen gå in utan ngn av oss. Hur ska det gå?

Inga kommentarer: