söndag 1 juni 2014

Utan min näring

- Man kan inte vila sig ur näringsbrist!
- Man kan inte sova sig ur näringsbrist!
- Man kan inte träna sig ur näringsbrist!
- Man kan inte tänka sig ur näringsbrist!
- Man kan inte på ngt sätt komma ur näringsbrist utan att få i sig rätt saker till våra små celler! Näringen i maten är inte desamma och ca 80% av alla folksjukdommar beror på näringsbrist enligt Tyskland! Säga vad man vill om tyskarna men dom är långt före oss inom näring! Vårt rdi(rekommenderat dagligt intag) är för att vi inte ska få skörbjugg! Vi har alltså mkt lägre rdi än många andra länder! Min näring jag dricker och jobbar med har förändrat min hälsa nå så fruktansvärt och när mer tid finns ska jag skriva om det! Njut av dagen, nu ska jag promenera mig till bättre kondition! 

Inga kommentarer: