onsdag 19 februari 2014

Utmattningen

Var på träningspass ikväll! Ville att musiken skulle öka, full koncentration och totalt fokus. Tung träning! 

Kommer ihåg när jag fick panik av den höga ljudnivån. När det fick mig att tappa fokus, lixom på nåt vis bli uppäten och få panik samtidigt över musiken. När koncentrationen inte gick att få fram utan allting bara gick runt som i en hemskt högljudd torktumlare. När tung träning gjorde att musklerna inte svarade. När hela kroppen lixom bara hängde och jag försökte få med mig kropp och knopp i panik utan att det gick. När tung träning fick övergå i lugna promenader. När promenaderna fick läka. När promenader var lika jobbiga eller jobbigare än något jag någonsin gjort. Men allting går. Bara man lyssnar! Allting går verkligen bara man lyssnar!

Inga kommentarer: