torsdag 24 januari 2013

Rehab

Fick full pott, mycket väl godkänt! Sista samtalet efter 1 års självutlämnande tankar, känslor, reaktioner. Allt har jag lämnat ut till människor jag inte känner. Människor i samma situation som jag, såna som fattar! Lämnat ut och delat. Nu är det över och jag är utcheckad, eller vi har en återträff i april! Och då har jag bestämt mig för att må lika bra som idag. Jag har bestämt mig för att trivas med livet och att ha ett jobb som inte bara tar utan även ger. Jag har bestämt mig! Jag är jätte stolt över mig själv och över hur stark jag blivit efter detta rena h-vete jag gått igenom. Jag är inte rädd för återfall och jag vet vad jag behöver för att klara mig ifrån den dolda sjukdomen! Min underbara ledare ville rama in och hänga upp min utveckling kurva! Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis kära du!! Jag skålar för dig idag med ett glas champagne.