torsdag 5 april 2012

Påskigt värre!

Jag är fullproppad av fet mat och diverse påskkarameller. Har inte så mycket att berätta, eller egentligen jätte mycket, men har inte riktigt ork eller ord att skriva. Men Glad Påsk till er och krya på mig. Påskförkylningen har mig i sina klor, och jag känner för att klaga. Men vad är en liten ynka förkylning, inte värd att lägga ord eller energi på. Så jag skiter i klagan och böner. Och tänker att det är över på nån ynka dag.
Danne är hos härliga vänner och brygger och barnen är hos grannarna, så här sitter jag i min ensamhet och njuter några minuter av tystnaden. GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Glad påsk på dig Johanna. Fet mat och kRameller är vi värda efter en lång mörk vinter. Påsken är en enda jäkla stor belöning tycker jag. Krya på dej , kram j

Marielle14 sa...

Glad påsk!! O krya på dig! För jag vill ju va med dig i helgen. Kram!