tisdag 3 januari 2012

Kort uppdatering utan bilder

Underbart lugn jul med familjen. Den 27 Dec blev jag faster till en liten kille, är så sugen att träffa honom. Nyår firades i Torvsjö, super kul och härligt med frisk luft, snö, skoter, glada barn. Vi firade med våra fina grannar och det var otroligt kul. Hem efter nyår och jag låg utslagen hela dagen igår. Helt slut orkade knappt lyfta armar och ben. Idag har vart en lite bättre dag. Vi har hälsat på fina, roliga, saknade vänner i Holmsund. Jag börjar förstå att jag är slut, utbränd men ej vidbränd. Jag vart snurrig på Kvantum där mat skulle inhandlas, otäcks. Men nu ska jag ut och skotta snö. För här på Umedalen har vi super höga snövallar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår! Så roligt att träffa er. Äntligen :-) Barnen såg filmen idag, mycket uppskattat! Vi hörs snart, stor kram! / Malin