söndag 24 oktober 2010

evihet

Känns som en evighet som jag skrev! Barnkalaset, med barn blev högljutt, busigt precis som dom flesta barnkalas är. Barnen somnade 5 min efter att sista gästerna gått, dom sprang över o gömde sig i 2 min hos grannen. Klä av sig tog 1 min borta tänder 1 och en min upp o i SÄNG. Otto var super nöjd och gillar att fylla år. I veckan har vi haft det super fint. Inge särskilt har hänt här hemma men det måste det inte alltid göra. Eller jo nu glömde jag. Lagom till den värsta snön o halkan så landade den nya bilden på Humlevägen. Så jag har fått tag i en bi. Den är liten, söt och går framåt. Helt ny är den och det luktar gott. Nu behöver jag inte cykla med en trotsig stor och en mindre liten. Dessutom på ishalka o snö. Det är ohållbart. På jobbet rusar det fram o vi har mkt som händer. I slutet på månaden ska frisörerna ut och det ska in nyheter på våra 30 kvm!

Puss o kram

Inga kommentarer: