onsdag 1 september 2010

Doktorn

Tänk att det tog mig 5 veckor att få tummen ur o ringa till docktorn med mitt onda öra och ömmande handleder. Idag kände jag att oron växte i mig och jag har idag haft allt från öroninflammation och reumatism till hjärntumör och reumatism. Just reumatism har jag vart stensäker på. Min faster fick en elak sådan i min ålder och med min tur på sjukdommar så borde jag ju ha fått det just nu i livet. Säker på min sak stegade jag in till doktorn och en öroninflammation och en frisk handled konstaterades. Överansträngning i handleden och en långdragen öronhistoria. Jag gick därifrån med meducin och tips och finafina skor för rygg och leder. Hmm, hur det nu ska hjäpa mina handleder är långsökt. En kort dag på jobbet blev det idag och det var välbehövligt.

Inga kommentarer: