torsdag 26 november 2009

Just nu så sitter jag hemma vid datorn, sitter hemma och jobbar lite grann och kollar in alla kompisars hemsidor. Inser att vissa av dom är lika dåliga på att uppdatera som jag är.
O är sjuk och har vart det sedan i söndags, hoppas att det vänder nu och att vi andra klarar oss. Han börjar bli lik sig själv så idag har han sprungit runt naken, hällt ut alla shampooflaskor och lekt med mina jobb produkter. A är på dagis och ett lugn råder här hemma, min små är inte alltid överens och det är sällan låg ljudnivå här hemma. Så jag försöker hämta kraft och energi i det tysta som råder. Ang dottern så är det kt fuderingar om döden nu, hon pratar om det mest hela tiden och undrar om man kan dö som barn, i bilen om man kan bli 300 år m.m. Jag försöker svara ärligt och pedagogiskt och det visar sig med att hon blir ännu mer intresserad. Ang jobbet så är det mkt som snurrar i mina tankar just nu. Vi får se vad som händer, mer om det får det bli i framtiden för just nu snurrar allting runt runt.

Inga kommentarer: